3 Şubat 2012 Cuma

14 Şubat Kafeteryacılar Bayramı

Binlerce yıldır olduğu gibi yine şubat ayı geldi çattı o sevimsiz, kolpa ay.Sevmiyorum ben şubat falan gözüme gözükmesin mümkünse 32X>> hızla geçelim şubatı.
Öncelikle söylemeliyimki sevgililer günüyle hiç bir alakası yok bu söylediklerimin.Nedir yani çiftler hediyeler alabilirler gezip tozabilirler kışın ortasında mumlu-şömineli romantizm onların hakkı tabi.Sen git o kadar çabala bir sevgilin olması için şekilden şekile gir incelmediğin kadar incel sonra 14 şubatı hanzolarla geçir.Hakkınız kardeşim bırakınız yapsınlar bırakınız sevişsinler.Eski kafalı olsakta başkasının mutluluğunu kıskanacak playboyların ekmeğiyle oynayacak değiliz bu böyle biline.Peki neden şubata güvenmiyorum söyleyeyim:
12 tane ay var malumunuz ve bunlardan 11 tanesi efendi gibi 30-31 gün iken bu kendini bilmez 28 gün olmakla kalmayıp 4 senede bir 29 gün oluyor.Dalga mı geçiyorsun olm bizimle şubat?Birde 29 şubat esprileri yapılırdı önceden doğum günüm 4 senede bir falan diye o da gereksiz bilgi neyse.Aslına bakarsanız benim gibi emekli mayışı ile geçinenler için bir kaç gün önce paranın yatması işimize geliyor tabiki ama güvenemiyorum bir türlü şubata, sağlam ayakkabı değil sanki yıllardır güvenimi kazanamadı.Hani güzel birşey bulursunuz 'olm kesin sahte bu paraya satmazlar' düşüncesi oluşur.İşte en güzel tarifi budur yavşağın, hem işime geliyor hemde huylanıyorum kesin bir kötülük yapacak diyorum.Zira yapıyorda 14 şubat hem çiftler hemde yalnızlar için bir acıdır, açıklayayım.

Kış ayının en sert geçtiği günlerde sen gel uydur bir hikaye aziz bilmemkim varmış büyük adamdı aşıkları evlendirirdi ama çok içerdi birden gitti çok genç öldü 60 yaşında diye yalandan insanları ağlat.Bunlar hep para toplamak için uydurulmuş şeyler kardeşim.Kaba bir hesaplama yapıyorum boş geçtiğim sevgililer günü için ortaya 1000 lira gibi bir para çıkıyor.E bakıyorumda bende öyle bir para yok, anneme sordum o da 'ben para falan görmedim' dedi yani durum karışık.Bu aynı sigara içmeseydin araba alırdın yalanına benziyor.Ama durum öyle değil tabiki para biriktirmek başka bir yetenek yani.Hem sevgilim yok hemde param yok lan diye kendimi harap etmiyorum tabiki.Zira çiftler binbir zorlukla para biriktiriyorlar bu çetin geçen kış aylarında,bunun doğalgazı var suyu var elektriği var, deliler gibi hediye arıyorlar onlarada yazık değilmi.Uzun ilişkilere hiç girmiyorum önceden almıştım onu diye bir durum var.
Konu hediye olduğu zaman herkes tedirgin olur, çok zor bir iştir genelde.Bazen bir tüyo yakalarsınız 'ay bir çanta beğendim' olabilir ayakkap olabilir (çok beğenilen bir topuklu ayakkabıya ayakkap demek ne güzel olurdu) ürün çeşitliliği var sonuçta moda kadınlar için var.Dikkatimi çeken biraz eski bir haber paylaşayım; beyonce eşi jay-z' ye doğum günü hediyesi olarak Bugatti veyron satın almıştı.Şimdi jay-z gidip canım karıcım ne gerek vardı düşünmen yeter gibi aptalca bir cümle söylemiş olabilir mi? Bugatti lan:) Ama biz yapıyoruz o yalan ifadeyi bakınız:
-Canım ben sana tek taş alıcaktım sevgililer günü için sonra boşver dedim.... vb
-Ay olsun sevgilim önemli değil düşünmen yeter.
Oldumu ? Tabiki olmadı.Hadi diyelim bir şekilde oldu ben o kadından şüphe duyarım yani taşşaklıymış, reel manada altında bir şeyler ararım.Zaman geçti evlendiniz diyelim  pek semimi olmadığınız konu komşu yanında sizi yerin dibine sokar çıkartır, sokar çıkartır o ve yüzünde o ifade vardır.Ağız tebessüm eder ama gözlerden Cyclops gibi ışınlar saçıp sizi eritir.Dikkat etmek lazım.

Benim 14 şubat ile ilgili düşüncelerim zaman içerisinde değişime uğradı her sene farklı triplere girdim.Aşk kelimesinin benim için anlam kazandığı ilk seneler umut doluydum 14 şubatlarda.Bugün bütün yalnızlar daha bir mahzun, bir yerde çarpışırsak eğer sımsıkı sarılırsak birbirimize.Neden olmasın?Tabiki yeşilçam tv açıktı hep evde ne yapalım.Sonraları bu polyannacı tavrımdan beklediğimi bulamayınca pek bi sinirli oldum 'kahrolsun 14 şubatlar' diye yürüyüşlere katıldım greenpist ile çıplak eylemler yaptık.Aslında fırsat olsaydı yapardım hiç sevmiyordum.Ama son bir kaç senedir kafam rahat umrumda değil hiç bir şey.(olm parayı kim aldı lan söyleyin)Bu demek değildir ki içim cız etmiyor, tabiki bir burukluk yok desem yanlan söylemiş olurum.Herşeye rağmen yalnız geçecek 14 şubatı daha iyi geçirmek adına bu sene bir taktik deneyeceğim.
Şubat ayını hazır 29 gün bulmuşken ecnebilerin batıl inançlarını devreye sokacağız.Nasıl ki hotellerde apartmanlarda 13. kat olmuyormuş bizde aynı şeyi şubat ayına uyguluyoruz.12den sonra 14 şubatı yaşıyoruz ve asıl 14 şubattan 1 gün önce yaşıyoruz melankoliyi ertesi gün dinç bir şekilde kalkıyoruz.Kerizler 14 şubatta 'ulan bu senede yalnızız' diye düşünürken biz mutlu mutlu geziyoruz.Ayrıca 1 taşla 2 kuş vurmuş oluyoruz bu şekilde şubat ayı 30 gün olmuş oluyor hilal taktiği ile.Efendi gibi takım elbisesini giydirmiş oluyoruz bu yavşak ay'a herkes rahat ediyor.Siz yalnızlar evde otururken ben kendi 15 şubatımda bisiklet sürmeye gideceğim hava durumuna bağlı olarak.Sizde ağlayın kerizler.(Anca Kendini Kandır Limited şirketi %100 çalışıyor)
***Yalnız mısınız?Bir telefon edin sizi 14 şubat hüznünden kurtaralım.İşte fırsatlarımız:
-Sizi bolca bozuk parayla markete gönderiyoruz.Listeyi kağıda yazmayıp size ezberletiyoruz böylece siz reyonlar arasında parmaklarınızı sayarken bütün dertlerinizden bir çırpıda kurtulmuş oluyorsunuz.Almayı unuttuğunuz bir şey olursa azarlayıp- dalga geçip geri yolluyoruz.Dert yok tasa yok.
-Şirket olarak çok güzel filmler kiraladık olm gelin içinden birini seçeriz izleriz.Bizde kola var siz gelirken cips alırsınız artık eşşek değilsiniz.Belkide eşşeksiniz lan bu yüzden yalnız kaldınız hahaha.Gel lan şaya yaptım üzülme.
-Şirketimizin ürünleri %100 yerli sermayedir domuz yağı falan yoktur.Bilmiyorum cipslerde öyle yazıyor.
Son olarak sevgililer gününde yalnızlar ve daimi yalnızlara içki satışı yasaktır.Sonra eski sevgiliden küfür yiyorsunuz yine bize ağlıyorsunuz aman diyim.
Yalnız değilsin kankeyto ben hep burdayım holding gururla sunar efendim herkeşler sevdiğinin kıymetini bilsin bu zamanda zor bulunur.Şansınızı iyi değerlendirin aşk şanslı olanı sever.
Biraz fazla uzun yazıyorum evet doğru ama bu masanın en yaşlısı benim ayrıca ortaya o kadar meze söyledik mecbur dinleyeceksiniz...
Saygılar
Bulvar gastesi en yalnız ay yarışma sonuçları: Şubat; malumunuz 14 şubat dolayısıyla yalnız falan değil.Mart; kedilerden ilham aldığımız gerekçesiyle hiç de yalnız bir ay olmadığına karar verildi.Nisan; havaların ısınması ile birlikte en fazla platonik aşkın başladığı ay olarak bilinir.Mayıs; okullarda düzenlenen su savaşları gerekçesiyle yalnız geçmez hiç bir gün cıbırlar selamlanır.Haziran; platoniğe olan itirafların yoğunlukla yaşandığı aydır, okul bitti ben seni seviyordum denir.Temmuz; tatile çıkılır ve şanslı iseniz yaz aşkı yakalarsınız o da yalnız olamaz.Ağustos; yaz bitiyor depresyonunda oluruz yaz aşkından ayrılmak için bahaneler üretiriz.Eylül; okullar açılacağı için çok heyecanlıyız kitapları defterleri kaplarız ailecek.Ekim; okulun en güzel kızını tavlamak için düzenlenen olimpiyatlara katılınır.Kasım; sınav zamanıdır 2 şemsiyenin havada çarpıştığı efsanesi vardır.Aralık; yeni yıl heyecanı yaşanır, kimle giriceksin yılbaşına denir, sanane lan girmiyorum yeni yıla bu sene çok güzel diye cevap verilir.
Ocak ise en çok kendimizle ilgilendiğimiz bir sürü planlar kurduğumuz ay olarak kayıtlara geçmiştir.Yeni yıl böylemiymiş diyerek bir boşlukta oluruz, herşeyin aynı kalmasına alışmaya çalışırız..Yalnızdır ocak, soğuktur ocak, keşke hiç bitmeseydin ocak bizi çakallara emanet ettin ocak...
(bravo bitirdiniz 10 puan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder