29 Ocak 2012 Pazar

Dedikodu ve Şarküteri

Geçen gördüm diye lafa başladığım zaman acaip şeyler anlatmaya başlıyorum bazen düşünmeden konuşup 'ne dedim ben böyle' ye kadar geliyorum.Durduramıyorum kendimi ama geri dönüşü olmuyor tabi dediklerinin.Dilin kemiği olsaydı komadaydık diye güzel bir söz vardı az çok konumuzla alakası
olacak bugün için.Sabahtan beri aklıma gelenleri yazmak bir türlü nasip olmadı yok şuraya gidelim olmadı burası daha sıcak derken saate bak.Burada saat hep geç.Gece geç saatte yazıp paylaşımlarımıda en ıssız saatlerde yapıyorum.Neden diye sorarsan bir sebebi yok sadece geceleri seviyorum, kafam daha iyi çalışıyor yadabazen güzel oluveriyor birden.Başlamadan bir bilgi vereyim yok insan kafası güzelken bilinç altındakileri ortaya çıkarıyor denilen şey tamamen zırvalık.İnsan içki içtiği zaman yelkeni olmayan bir yelkenli misali dalgalar nereye götürürse o yöne bakıyor.Akışına bırak diyorlar ve sende akıp gidiyorsun sadece.Çok dikkatli ve deneyimli olman şart yoksa kendini kayalıklarda bulup gemiyi batırabilirsin.(yuh gemi dedi yok tanker)
***
Adettendir öyle yapılması icap edilir diye çok saçma işlere bulaşıyoruz aslında.Sevmiyorum kalabalıklar içinde sahte gülücükler ile insanlara masummuş yada çok iyiyiz lan biz imajı vermeyi.Onur şeref falan süper ego insanların uydurmasından ibaret.Kimin ne dediği kimin umurunda ki.Ama böyle düşünene rastlamak çok güç olmalı zira herkes elalemin derdinde yuvarlanıp gidiyor.Sen bu ailenin yüz karasısın diye bir laf ederler, pek aldırış edilmemeli bu tacizlere.Paşa soyundan geldiğimiz için çok önemli ne bok yediğimiz herkeşler konuşur.Ulan unutkan yaratıklarız nihayetinde başka bir bomba patlar unutulur gider hatasız kul olmaz diyerekten bağlıyorum.
***
Tekstil konusunda müthiş şeyler oluyor ülkede saolsunlar seç beğen al.Bu sene hangileri modalar diye araştır renkleri ayarla ve sokağa çık.Parayı nereye yatıracağımızı şaşırdık şimdi ayfon mu alalım A&Fiç eşofman takımı mı alalım bilemiyor insan.Hadi bir şekilde para biriktiriyorsun ama yetmez hemen moda değişiyor anasını satayım yine sıkıntı.Ekonomik açıdan onunda çözümünü bulduk biz tabi çalışkan olduğumuz için hemen gittik sahtesini yaptık,gerçi şimdi çinliler bir numara ama olayın özü bizde başladı gibi.Herneyse ekonomik kısmını siktir et olm.Asıl önemli olan neden almak istiyoruz sürekli.Bir takım kimseler moda denilen zırvaların peşinde paracıklarını dökerken bizimde elimiz armut toplamıyor haliyle.Ne yapalım koşun ucuzu var onu alalım.Durum ortada açıklamaya gerek yok zaten ama büyük rezalet.Sadece marka gibi gözüksün diye 5 kullanımlık giyim ve teknoloji ürünleri alınıyor.'Melis görünümlü Kezbanlar' diye adlandırılmış büyük bir güruh var.(pek hoşuma gitmiyor bu tamlama.)Cidden büyük bir pazar ama bunun sorumlusu sistem falan değil.
Direkt olarak über manyak egolu insanlarla ilgilidir, o yapıyor benim neyim eksik.Hayır öyle gösteriş delileri var ki imkan olsa bütün vücudunu altın kaplatacak manyak.Bu tarz insanlar yüzünden var sadece bu kolpacılık sektörü.Diyorlar yediğimizi sıçan canlılarız neyin havası bu.
***
Acaip bilim adamları var bunların işi gücü yok birşeyler araştırıyorlar sonra saçma sapan sonuçlar buluyorlar, sonra biz gazetede okuyoruz erkek beyni günde bilmem kaç defa seks düşünüyormuş,kadınlar için alışveriş bişeyden daha önemliymiş, koca kafalar daha zekiymiş gibi değişik haberler okuyoruz.Tezatı seviyorum bak şimdi adam senelerce okuyor hayatını veriyor bilim adamı olmak için sonra bulduğu şeye bakarmısın.Tabiki başka şeylerde buluyorlardır ama bir grup sanki ibneliğine hep böyle saçma şeyleri araştırıyor.Kıllanıyorum haliyle haberi yapanlarada, tabi isim vermeden konuşuyorlar.Araştırmaya kalksan koskoca (örneğin) isviçre kardeşim nereye gideriz yol bilmeyiz dil bilmeyiz yani o da zor şimdi.Yanılmıyorsam erkeklerin kadınlardan daha çok dedikonu yaptıklarını bulmuşlardı.(kıçımdan atmıyorumdur umarım hatırımda böyle kalmış işte.)Aslına bakarsanız bir yerde doğru söylüyor olabilirler ama karşılaştırma yapmak için kız kılığına girmek gerekiyor en nihayetinde bazı şeyler hemcinsler ile konuşulur.Erkekler açısından dedikodu yapılan süre çok kısadır genelde.Bir iddia ile ortaya kartlar serilir ve hemen oyun biter tak diye karar verilir.3 sonuç muhtemeldir tabiki 1.tam orospu 2.kaşar lan o, ve dilimizin varmadığı yerler vardır bazen bu ikisini kullanamazsınız kibarlık için 3.çok rahat insan diye geçiştirirsin.Bir kişi için böyle bir iddia ortaya atıldıktan sonra üstüne söz söyleyemezsin ve yeni bir kaşar aranır muhabbete.Ben kendim yosma tercih ederim hakaret gibi olduğu aslında hiç te öyle olmadığı için.Yosmaları masamıza meze etmeyin olm diye muhabbet kapatılır ama 2 dakika yeterlidir kimler gelir kimler geçmiştir bile çoktan.Şimdi oturup düşünmek lazım bu yanlış hareket ile ilgili bu kadar kolay veriyorsun kararını ama sebebin yok.Yapmış oluyorsun bazen çok konuşuyorsun işte.
---
Bazı şeyler hoşumuza gider bazıları gitmez, ben elimden geldiğince anlatmaya çalışıyorum kendimle ilgili ve çevremde olan biteni.Tabiki en çok kendimi eleştiriyorum, en çok kendimi dövüyorum ama çevremide ihmal etmiyorum.Kendi kendimize kritik yapmaya bayılırız sorular sorarız.Olayın özü; şu karşıdaki dağlar hep bizim yürüyüşüne sahip insana laf etmemek.2 dakikada kaşarsan bir masada hiç uğrama bizim buralara, hakkında konuşan başlı başına pislik ama o dile nasıl geldiğini düşünmeli...
Epey dağınık oldu herşey hiç toparlayamadım bende dedim bırak ne hali varsa görsün.(yazımdan bahsediyorum)
-marun beş ne lan yarım fenik var bide daha eski o fiftyden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder