18 Ocak 2012 Çarşamba

Muhabbet İnsanı ile Mücadele Rehberi

Şehirler arası yolculukları her bünye kaldıramaz, ciddi bir iştir yola çıkmak, aracınız ne olursa olsun.Eğer toplu taşıma araçlarından herhangi bir tanesini kullanacaksanız işiniz bir o kadar daha zahmetli ve çekilmez bir hal alabiliyor.Ağlayan çocuklar en sonunda susarlar uykuları gelir yorulur masum bebeler, vücutları yorgun düşer sonra siz rahat edersiniz.Ama eğer tek başınıza yola çıktıysanız büyük bir kumar oynuyorsunuz haberiniz olsun.'Muhabbet İnsanı' diye tabir ettiğimiz insanlar yolculuğumuzu mahvetmek için yemin etmiş askerlerdir.Eğer bu konuda tecrübesiz olanınız varsa muhabbet insanının özelliklerinden bahsedeceğim ve baş edebilmek için bir takım genel geçer taktikler önereceğim.Öncelikle kaç çeşit olduklarından bahsetmek gerek zira onlar dünyanın en büyük ordusunu oluşturuyorlar ama düzensizler.

Onları yaşlarına göre, eğitim seviyelerine göre, cinsiyetlerine göre veya renklerine göre sınıflandırmak mümkündür.En tehlikelileri genelde meraklı üniversite öğrencileri ve emekli,eğitimli yaşlılardır.Ortak özellikleri ise karşıdaki insanı zorla bir muhabbete sürüklemek ve kendini daha bilgili daha kültürlü göstermeye çabalamak ayrıca gereksiz bilgiler vermekte hobileri arasındadır.Sohbet birden başlar ve sonsuza kadar sürebilir ey dostlar çok dikkatli olmalısınız.
Oldukça ısrarcılardır hatta bu özellikleri katil balinaları bile kıskandıracak boyuttadır.Ölümcül silahları telefonlarıdır, sizin numaranızı
alabilmek için türlü numara ve şakalara başvururlar.Öyle kafadan bi numara atayım nasıl olsa birdaha görmem deyip yanılgıya düşmeyiniz sakın.Kendi numarasını
zorla kaydettirir ve sizden çağrı atmanızı isterler.Bu en belirgin taktikleridir.Sonradan tahmin ettiğiniz gibi arayacaklardır.Sakın o telefonu açmayın.

Şimdi bu insanları önceden nasıl fark edebiliriz.Benim kendi belirlediğim bir kaç soru kalıbı var bunların çeşitli versiyonlarını kullanıp sizi etkisiz hale getiriyorlar.1.si 'where' diye bildiğimiz nerelisin-nerede yaşıyorsun-nereye-nereden diye çoğaltılabilir.2. soru kalıbı 'do you know' lu yani evet hayırlı sorulardır..Sizi bombardımana tutup gardınızın düşmesini sağlarlar ve yapay ve geçici bir dostluk bağı kurarlar.
Bir diğer tavsiyemde yiyecek uzatmayın yada almayınız bu muhabbetin combosu olup sizin sonunuz olabilir.

Dediğim taktik daha genç nesil tarafından tercih edilmektedir yaşlı muhabbet insanları direkt olarak sohbete girip sizi 1955 istanbul üniversitesi kızlarından yada okulda vuku bulan  enterasan hadiselerden bahsedebilirler.Ağzınıza sıçarlar haberiniz olmaz eski muhabbetler mi dersin kendi çocuklarının amarika anılarımı dersin aman aman.

En büyük silahımızı söylemeliyim 'mp3 player' tabiki.Takıyoruz kulaklığı veriyoruz coşkuyu ama iş o kadar kolay değil.Israrcılar diyorum sizi dürterler, dibinize girerler bir soruyu defalarca sorabilirler ta ki cevap alıncaya kadar.Siz siz olun çok soğuk davranmaya çalışın en kısa ve en ters cevapları bulmaya çalışın.Bilmiyorum diyin gaddar olun.Dur lan ben iyi birisiyim diyip boş yere kibarlık yapmayın.
En son yaşadığım hadise şu şekilde oldu.
4 saatlik yolculuğun 1. saatinden itibaren yanıma oturdu ve ortama adapte olduktan sonra nerelisin diye sordu dürterek.İstanbul dedim ve cama doğru döndüm uyumaya başladım, bir yandan sesi iyice açtım beni rahatsız etmesin diye.Şans bu ya 3. saatte pil bitti bu sırada montumdan yeni pili almak için hareket ettiğimde avının hareketlendiğini gören avcı takibe koştu hemen.'istanbulun neresinden?

Bre insaf deyip mecburen 1 saat karpuz,kaynarca köprüsü,eski pendik,eskişehirde çok öğrenci var başlıklı muhabbete maruz kaldım.Elimden geleni yapmama rağmen kaçamadım ondan yenik düştüm.
Son olarak genellikle kızlarda muhabbet insanıdır ama daha hafif bir versiyonu diyebiliriz.Ama bunu gizli bir şekilde yaparlar.
Bunun sebebide 'ay yüz veriyorum sanıcak salak' düşüncesi diye düşünüyorum..Herneyse son dediğimden pek emin olamasamda kızların
potansiyel muhabbet insanı olduklarını söylesem yanılmış olmam..Onlar ki helikopter yolculuğunda kulaklığı çıkartıp birşeyler anlatmak isterler, tankla deniz altında yada üstünde basınca dayanıklı kahraman savaşçılardır...Altı üstü aynı koltuk grubunu paylaşacağız ey asker rahat bırak beni yoluma gideyim, hatılararın komikliklerin sana kalsın ey yolculuk neferi güzel insan
Yolunuz açık olsun efendim Muhabbet İnsanlarına dikkat ediniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder