18 Ocak 2012 Çarşamba

En İçten Dileklerimle


Bugün çok mutluyum uzun zamandır aradığım şeyi yakalamış gibi.Geçmiş günleri hatırlamış gibi yüzümde gereksiz bir tebessüm var..
Aslında bugünü mutlu ilan eden bir şarkı oldu benim için, beni geçmişe götürdü hatılaralarımı canlandırdı..Çocukluktan beri
dinlediğim müzikleri hatırlattı be abi..of içim içime sığmıyor yani bir hazine keşfetmiş gibiyim..Daha ilkokula giderken elimize geçen
kasetleri hatırlıyorum..O kasetlerin hepsini saklıyorum, her dinlediğimde karnım fırın gibi çalışmaya başlıyor..Mutlululuğun ve korkunun
tadını hissediyorsun yada heyecanı demeli..Yanlış anlamayın çocuk oldum şu anda yine o şenliği yakaladım, o dertsizliği o unutkanlığı..

Günümüze gelmek istemiyorum burda ekonomik problemler okul, kızlar, içki ve çıkar var..burası çok kötü dönmek istemiyorum artık hep çocuk
olmak istiyorum..Sabah kalkınca kimle çimento hazırlarımda bahçe duvarındaki boşlukları doldururum diye düşünmek istiyorum..
Çalışmak istemiyorum, birşey düşünmek istemiyorum akşam oynadığımız saklanbaçları hayal edip yeni taktikler geliştirmek istiyorum..
Mahalle maçında yeni bir ronaldo olmak için çalışmak istiyorum..Yaz gelince ağlamak istemiyorum artık herkesi kaybediyorum diye..
Güneşin altında deliler gibi terleyip eve pancar gibi dönüp dayak yemek istiyorum..Öğlenciyim'e güvenip ödevi yapmak için
uykumdan ödün vermek istiyorum..Keçi sütü içmek istiyorum binbir zorlukla bulunanından..Doğum günümde krampon hediyesi almak istiyorum..
Boktan facebooktan dandik bir mesaj değil..İçten bir sarılma istiyorum..Bal ekmek yemek istiyorum maç arasında yada domates peynir ekmek..
Eve son ana kadar gitmeyip çantamı hazırlayıpta okula koşmak, külahları borudan fırlatmak istiyorum arabalara, bir avuç dolusu tasoyla gelen
adamı sonuna kadar kökmek istiyorum..Hayatımı buna adamak, bu sefer ash çıksın diye dua etmek, aylıkta doksana takıp herkes tarafından konuşulmak
istiyorum sadece...

Basit şeyler istiyordum o zaman şimdi ise bir bentley istiyorum hadi şimdi ne yapacağız..Viktorya meleklerini istiyorum aşk yaşamak için
bak bide burdan..Peki dediğim en imkansız şeyi söyle bana..(olm melekleri öylesine söyledim tamam biliyorum)Söyleyemezsin çünkü herşey
binlerce fersah uzaklıkta..Bak yine hatırladım o zamanlar epey meşhurdu denizler altında yermi bin fersah ama şimdi kimleri okuyoruz
bestseller olmuş gidiyorsun bir dur diyenin yok..
Gerçekten bu gece bana dur diyende yok ve herşeyi yazmak istiyorum sadece içimi dökmek rahatlatıyor..Kendimi karanlığa anlatmanın
huzuru inanılmaz yani kim okur kim okumaz diye değilde siktir et kimse okumaz diye yazmanın rahatlığı..Dur lan bi küfür edeyim o zaman
diyorum aslında ara sıra..Hep birşeyler anlatmaya çabalıyorum bu aralar ama şimdi öyle değil sadece aklıma geleni msn hızıyla yazıp geçiyorum..
Kontrol yok açıklama yok dur şurayı düzelteyim yok..Tertemiz yada temtemiz..
Son zamanlarda düşünüyorum demiştim biliyorum ama şunu çok merak ediyorum, çevremdeki insanların yorumunu..Nasıl geliyorsa öyle vursunlar işte..
Arkamdan nasıl konuşuyorlarsa öyle yüzüme söyleyebilmeleri gerekli..Ama korkaklar benim olduğum gibi onlarda hak veriyorum..
Çünkü bende aynı şeyleri yapıyorum ne yapalım belkide yaratılış böyle..Ama canımı acıtan bir konuşma geçti bu evde ey dost..
İnsanlar senin arkanda gülüyo olm bu çocuk ne yapıyo diyo hepsi..İşte bu cümle sarfedildiğinden beri kendimden şüphe etmeye başladım..
Ulan içten davranmak mı yanlış geldi size dedim..Ben böyleysem suçlumuyum, bazen sapıtıyorsam sizi incitecek kendimi küçültecek şeyler
söylediysem ne olmuş yani..Benim yerime siz mi utandınız yine..Haddiniz olmayan işlere karışıp kendinizi çok mu iyi gördünüz hiç aynaya bakmadığınız gibi..

Bu dünyada bir tek benmiyim saçmalamak isteyen garip hayaller kurup uçan kendi kendine gülen eski şarkılar ile ağlayan kendini anlamaya yormuş biri
bir tek benmiyim amınakoyim..Aşık olmayı hak etmeyen bir tek benmiyim, insanlardan kaçan, küfür eden, çok içip kızlara yavşayan, anlamlı şeyler
söylemeye sarf eden bir tek benmiyim yani..

Neyse geçti şimdi ama şunu söylemek isterim farkındayım pek çok şeyin yani arkamdan iş çevirmeye çalışmayın..Sizin sandığınız zaaflarımı yüzüme vurmayın..
Düşündüğünüz gibi değil hiç birşey bunu bilmelisiniz, aklımdan geçenleri bir tek Allah biliyor..Adam olun lan :)
Benim bir tek porsche 911 cabrio'ya karşı bir zaafım var ayrıca bunuda belirtmekte fayda var..Herneyse işte aşk diyorum eğer ordaysan seninde aklını sikeyim
dünyada başka adammı kalmadı amınakoyim..Kendimi bu kadar sevmiyorum bazen..
Herneyse bu yazıyı öğlen kalkacak trenime kadar uzatabilirim, devamını yastığımla birlikte konuşacağım her zaman olduğu gibi en büyük sırlarımı
ona sakladım yine..Yastığımın dili olsaydı şimdiye kaç kitap kaç senaryo yazardı bilmiyorum..Keşke olsaydı lan..
Son sözler olarak şunu söylemeliyim ki bazı insanları gazeteyle camdan dışarı atmak istiyorum..
Bu arada tasonuz varsa gelin oynayalım valla çok zevkli..
Pek çok yerde kullandığımız bir söz var ki beni anlatır..
Sikerler..
Öptüm çok canim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder