7 Ocak 2012 Cumartesi

Kaybetmenin Tadı

kaybetmeyi konu olarak seçtim bu gece yine kaybedenlerin arasından süzülüp zirve yapıp biraz kestireceğim sonra yine 
ait olduğum yere döneceğim..ait olduğum yer neresi mi? hala bilmiyorum desem yeridir..pek çok zaman büyük oynayıp 
büyük kulüpte yer almış biri olarak söylemek isterim ki kaybetmeyi kimse hazmedemez..(hayır bahsettiğim bildiğiniz büyk kulüp değil)
insan kaybedince çocuklaşır şımarır belki bazen öyle kızar ki hazımsızlığı yüzünden değil silahından görülür..o zaman koş dostum..
kazanmak için hile yaptığını düşünen bir insanla karşı karşıyasın yada kendini tanımayan biriyle oturdun masaya sadece...


biz sürekli kumar oynuyoruz aslında asılsız iddialar üzerinden bahisler oynayıp kendi kendimize mors olup duruyoruz..
kişiler üzerinden yorumlar yapıyoruz ve dayanak noktamız olduğunu sanıp bir takım iddialar ortaya sürüyoruz..
en basitinden iddia'yı ele almak gerekirse bir takım duyumlar alıp yapıyoruz kuponumuzu..şansınız yaver gitmediyse 
yatıyor o kupon..ve şimdiye kadar 1 kere kazandım orada..aslında maç bildiğim çoktur ama bütün maçları bir araya
getirince sonuç istediğiniz gibi olmuyor..bir yanlış bütün doğruları götürüyor..


ve sonra bakıyorum yanlışlarıma ve yatan kuponlarıma dair hayaller kuruyorum..ya bunuda bilseydim diye..
ama hiç bir zaman bilemiyorum ne yazık ki..tahminler üzerine yaşadığım hayata yazıklar olsun..
insanlar üzerinde pek çok şeyi bilsende tek bir yanlış bütün kuponu yatırmaya yetiyor..hata yapma lüksünün olmadığı 
bu dünyada yalnızlığa zar atan biri olarak ne söyleyebilirim bilmiyorum..pek çok öğüt verebilirim doğru tahminler yapabilirim
ama g noktasını bulamam bir türlü..
ve kaybettiğin anda sadece kaybetmişsindir..bildiklerinin bir önemi yoktur..geriye sadece keşkeler kalır..
bir başka kupon oynamak istemezsin..oturduğun koltuktan yorum yapmak kolay gelir..
olayın risk almak olduğunu anımsamak istemezsin hiçbir zaman..kaybetmenin tadına alışmanın vakti gelmiştir..
üzülmek ise aptalların işidir bu BÜYÜK oyunda...
Not: önceden yazdığım gibi kaybetmenin tanenli bir yapısı vardır..biraz peynir yersen bu tadı dengelersin..

2 yorum:

  1. merhabalar..
    ne hoş bir sayfa bu böylee..
    yazılarınızdaki hoş tınılar ile süslediğiniz sayfanıza bayıldım..
    emeğinize sağlık..
    izliyorum sizi.
    bende bekliyorum sayfama,arzu ederseniz tabiki..
    saygılarımla.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum yorumunuz için bende takipteyim

      Sil