20 Ocak 2014 Pazartesi

20 ocak

Acı çekmeyi sevenler geri dönmeyi sever. Bazıları zorunluluktan geri döner ama elbet döner de bakarsın bir arkana. Bir zamandır bakıyorum nerede hata yaptım diye. Hayatımı değiştiren o kararı hangi dakikalarda aldım diye düşündüm. Ne oldu da bu hale geldim, düşünemez, yazamaz duruma.. Çok eskilere gitmeme gerek var mı bilmiyorum, tarihçilerin dediği gibi aslında düşüş burada başlamıştı diye sonradan yorumlamak gibi hayatı.
Nerede hata yaptım, doğmam bir hata mıydı, lisede seçtiğim bölüm, üniversitede tercihi yaptığım o günler hepsi hatalar zinciri miydi? Ne olmak istiyordum onu bile unuttum.. Kimi seviyordum lan ben.
Kim istediği hayatı yaşıyor diye soruyorum arkadaşlarıma, bazıları açık bir şekilde cevap veriyor ama gizli mahkumlar da görüyorum, benim gibi. Ben ve benim gibiler mutlu gibi görünmeye çalışmakla yükümlü olanlar var. Bir baskı altında ki bu genelde aile, sevgili yada arkadaş veya her ne boksa bir  kişi tarafından yönetilen insanlar. Bizler mutlu değiliz amınakoyim. Altın kafesindeki güvercin gibi sokak serserileriyiz, bizi özgür bırakın. 
Bir kaç kere intihar aklıma geldi, yani ani bir düşünce olarak ölüm gelir ya aklına onun gibi işte. Düşünmedim hemen kovdum o düşünceyi ama böyle mi oluyor başlangıç? Hayır götüm değerli benim kıyamam kendime ama bu garip hayat nereye kadar. Nereye kadar bu soru işaretleri.. 
Ne zaman yoluna girecek işler de bakacağız önümüze iyi-kötü? Bu gece acı çekmek istiyorum ve geriye dönüp bakıyorum , yarına bakmak için can atıyorum. Ve amınakoyim dostların ve arkadaşlık tanımının.

2 yorum: