3 Ekim 2013 Perşembe

3ekim

Sevgili dostlar hepinize merhaba. Yeniden. Son yazımda havalar soğuduğu vakit geri geleceğimi söylemiştim. Soğuk kafamın daha iyi çalışmasını sağlamıyor sadece kapalı havalar bana biraz daha hüzün ve düşünme fırsatı sağlıyor. Kimse kusura bakmasın parmak arası terlikle eve gelip yazı yazamam ben. Ben titreyerek yazı yazmaya alıştım, yatağımdan kalkıp kaç gece yazdım ben, kaç geceler kar yağarken ellerim buz tutmuşken aldım o kalemi elime..
Güzel şeyler bunlar tabi. Sevmiyorum aslında kışı bir düşünsene burnumun aktığı boğazımın şiştiği ve en kötüsü içlik giymek zorunda kaldığım bir mevsimi nasıl sevebilirim ki? Ama beni soğuk günlere bağlayan bir şey bar yazmak ey dostlar. Ama iyi ama kötü içimden geldiği gibi yaşadım hayatım boyunca. Yalanı sevmedim çok zorda kalmadıkça söylemedim. Çok nadir. 
Aynı yollardan yine yürüyorum aynı köprüyü yine geçiyorum fakat bu sefer aklımda başka düşünceler oluyor, yerdeki taşı bile sorguluyorum. Rüzgar soğuk ve kafamı eğmek zorundayım. Kapalı havalarda uyumayı seviyorum evet ben bir ayıyım. Ama söyleyin bana soğuk günlerde hanginiz evde kahvesini içip camdan dışarıyı seyretmeyi sevmiyor? Bana kızıyorlar niye böyle yapıyorsun diye niye kendine zarar veriyorsun diye. Hayır dostum benim kendime zarar verdiğim falan yok sadece nasıl istiyorsam öyle yaşıyorum. Içimden geldiği gibi yaşıyorum ve kuralları ve hayatı önemsemiyorum. Bu senin sinirini bozuyor belki neye güveniyor diyorsun. Hayır bir şeye güvenmiyorum sadece keyif yapmaya çalışıyorum.
Size söylemem gereken bir kaç haber daha var. Bundan sonra havalar soğuk olduğu süre boyunca yine buradayım. Kendimi anlatmaya, insanları dinlemeye. Hayatımda bazı değişiklikler oldu bu sıcak aylarda. Bilen bilir bisiklet merakımı, daha 15 gün önce çok büyük bir kaza atlattım. Şanslıydım, olabilecek en ucuz şekilde atlattım. Yeni lastiklerimle birlikte ıslak asfaltı gece karanlığında göremedim ve kayıp metrelerce yerde sürüklendim. Derslerimi aldım ve beni oldukça hırslandırdı bu kaza. O günden sonra bisiklet süremedim ama umuyorum bir korku yaratmaz bende. Neyse işte şimdi iyileştim zaten istanbula dönüp pedallamak için sabırsızlanıyorum.. Ve diğer önemli gelişme ise hayatımın anlamını bulmam oldu. Artık düşünülmesi gereken daha çok şey var. Görüşmek üzere. Konuşacak çok şeyimiz anlatacak çok hikayemiz var bu kış için.. Sıkı giyinin dostlar üşümeyin.. Sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder