20 Nisan 2013 Cumartesi

Gece vs Gündüz


Şüpheyle başlayan gün kesinlikle harika geçer. Şu güne kadar planları alt üst olmuş insanlarla konuşun ve size aynı şeyi söylesin. Plan yapmadan bir yerlere gidiyorsun, beklenti yok, sadece bilinmezlik var. Sonucunda kurduğun cümle içerisinde keşkeler, ahhlar vahhlar olmuyor. Beklentisiz, umursamazca bir tarz daha güzel oluyorya.
Sonra bana soruyorlar ileride ne olacaksın, kendini 5 sene sonra nerede görüyorsun. Aman senin sorunu sevsinler. Bu dünyayı sikine takmadan yaşayan adamlar mutlu bir şekilde yaşadılar ve ölüp gittiler. Ben niye kafamı yorayım önümüzdeki ay hangi kıyafeti alayım, arabama hangi jant takımı gider yada komşum beni nasıl daha çok kıskanırın yollarını. Hırsını da al monte et bir yerlerine.. Şöyle yapalım böyle yapalım, ay şunlar boklu, ay arkadaşım çok cici. Yalansın yalan. Sen ayakkabının orijinal olduğunu kanıtlamak için harcadığın çabanı başka şeylere harcasaydın şimdi tüm dünya el ele tutuşup şarkı söylüyorduk. Kodumun hırslı insanları, hepinizi sabun oldun gidin bu diyardan.
Sabah yazımı yazmak istiyordum fakat vaktim olmadı. Gece yazıları böyle nefret dolu oluyor artık geceler yoruyor beni. Geceleri çenem düşüyor sıkıntılar ortaya çıkıyor. Nasıl derler bilirsin, geceler gündüzden daha acımasız, dayanamıyorum.
Görüşürüz dostlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder