18 Nisan 2013 Perşembe

Çekinme Konuş


Ne kadar tanıyorum seni dostum? İçini göremiyorum gökkuşağı mı var yoksa fırtınalar mı içini parçalar.. Beraber gülmeyi mi istersin benimle yoksa ağlamayı mı. İkisini bir arada götüremezmiyiz sadece. Sadece denesek, en azından denesek be dostum. Ben güçlüyüm demek için mi bu kahkahalar, daha şiddetli ve biraz abartılı sanki.
Saklayacak bir şeyimiz yok biz günahımızla kabul ederiz bunu biliyoruz. Kaldırabiliriz aslında yapılanları, sineye çekebiliriz gerçekleri. Gel beraber çözüm arayalım diyemiyorsak yazıklar olsun bize. Olaylar son noktasına gelip te koptuğunda ve iş işten geçecek gibi olduğunda sorarız, Hey dostum neden ağlıyorsun.
Bir aklımda bulunsun, vereceğim cevabı düşüneyim,
Nasıl diyordu o şarkı, erkeklerde ağlar hemde nasıl ağlar..pardon yanarmış.. ama sonuç aynı oluyor işte..
Bugünlük bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder