25 Nisan 2013 Perşembe

25nisan


Ne var biliyormusun.sinsilik denen bir illet var.bu çakalların yaptığı ve bizim nefret ettiğimiz bir his.yada kişilik mi nedir bu sinsilik dalgası tam olarak bilmiyorum ama orroo..oto sansür devrede..
bugün kızdığım şeyi anlatayım kısaca, 49. cumhurbaşkanlığı bisiklet yarışının 4. etabını izliyordum ve yarış oldukça heyecanlı bir hal almıştı.tak son kilometrelerinde yayını kesen trt direkt olarak devletlümüzün konuşmasına bağlandı. senin 6 tane kanalın var git öbür kanalda istediğin konuşmayı canlı bir şekilde yayınla kardeşim, yarışı niye kesiyorsun. bisikleti sevdireceğim diyorsun deli gibi para harcıyorsun şov biznıs tadında bir yarış düzenliyorsun, bunu yayınlamaları için bile para veriyorsun, fakat kendi kanalın bunu yayınlamıyor. avrupanın orta yerinde yayın gidiyor.peh.
saygı işte böyle bir şey dostlar.biz saygısız nesiller ve insanlar olarak hayatımıza devam ettikçe hiç yol alamayız.eğer geçmişimizden örnek alacaksak öncelikle onların saygısını almalıyız, öyle boş boş bağırıp edep yahu demekle olsaydı keşke.
sinirliyim dostum çok sinirli.artık neye kızacağımı şaşırdım biliyorsun.kurallara dikkat edemiyorum, artık hep dikkatsizim.zaman beni öyle bir eritiyor ki.zaten kırk yaşında doğmuşum ben ekle yirmi üç seneyi hoppa..hiç bir şey kalmadı şunun şurasında.ben en iyisi kahvede esnafla atıp tutayım zamanı çoktan gelmiş geçiyor.
sinsilik havada kalmasın, işte bunlar hep sinsi insanlar be abi.konuştuklarıyla yaptıkları bir değil.onlar işte..neyse.çok zenginler çok..bir bunlar zengin bir de para verip aldığı birayı tam içmeyen adam..valla bak.

2 yorum:

  1. Geçen cumartesi de Sosyal Medya programını kesmişlerdi TRT Haber'de. Neymiş efendim, Suriye'nin dostları toplantısı bitmiş de onun değerlendirmesi olacakmış. Belki bisiklet kadar elzem bir şey değildi, canlı yayınlansa bile konuklar ve sunucu programa 20 dakika sonra devam edebilirdi ama bisiklet yarışı akıp gidiyor, herkes olduğu yerde bisikletleri bırakıp yayın başladığında devam edemiyor. Kesinlikle haklısın, bu kadar da önemsiz görülmemeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok önemli bir gelişme olur kesersin anlarım fakat yapılan her açıklamayı canlı yayınlamaya çalışmak can sıkıcı oluyor.teşekkürler.

      Sil