26 Kasım 2012 Pazartesi

Aslında Yok Böyle Bir Yazı



Hafıza ve bilinç yakın arkadaşlardır. Sürekli iletişim halindedirler ve ser verip sır vermeyen tiplerdir bunlar. Bunlar ekip halinde bizlere tuzaklar kurarken bizim haberimiz bile olmaz. Bilinçli bir şekilde yaptıkları aslında bizim bilinçli olarak yapmadıklarımızdır. İşte bundandır bilinçaltı dediğimiz kavram oluşmuştur. Bildiğimiz şeyler ancak insanın bunu farkedebilmesi (yada kabullenebilmesi) biraz zaman alıyor.
Zor zamanlardan geçiyorum çok bildiğimi sandığım yalanları bırakmaya başlıyorum. İnsanın kendini kandırması gibi bir alışkanlık var. Bende çokça var.(di-li geçmiş zaman) Bir rüyadan uyanmak zorunda olduğum zamanlar işte bu zamanlar. Günlerdir itiraf gecelerindeyim, bir çözülme belki biraz iflasın ertesindeyim. Şimdi yaralarımı sarıp tekrar ayağa kalkma zamanındayım.
Ben ne zaman bu kadar hata yaptım.
Çok mu sarhoştum hatırlamıyorum.
Diyorum kötü birisiyim belki aptal. Yazmak inanın zor. Her harf için bir kırbaç vuruyorum bilinçaltıma. Çıksın gerçekler ve kendimle daha iyi kavga edebileyim. 
Herkes kendi içinde savaşlar vermiştir bazı gerçeklere alışmak yada bazı hayalleri kurmaya çalışır. Her gün bir gerçek ve binlerce hayal ile yaşıyoruz. 
Bu son olsun. Bilinçli yada farkında olmadan üzdüğüm herkesten özür dilerim.
Daha neşeli günlerde görüşmek üzere.
*Rüya görmek ne kadar güzel bir şey bir şey öyle. Uzun zamandır göremiyordum özlemişim. Gidip bir kaç kuple rüya daha göreyim ve mutlu uyanmanın tadını yaşayayım. Belki...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder