16 Mayıs 2012 Çarşamba

Maksat Yazdım Desin-Oyun




Selamlar olsun
Klavyemle küçük bir problem yaşadığımı belirtmek isterim. Kalemimle kavgalıyım gibi birşey değil resmen istemediğim harfler baSıyOr bazı bazı büyüklü küçüklü yazıyor. Nedenini bilmiyorum ama gözümden kaçan bazı hatalar olursa haberiniz olsun istedim. Zaten bU bilgisayar kOnusUnda şöyle bir gönül rahatlığıyla oyun oynayamadım yada hep tam olarak istedikleRimi yapamadım. Hep  bir problem çıkaRdı namuzsuzlar. Şimdiye kadar yüzlerce oyun yükleme girişiminde bulunduğumu varsayarsak sorunsuz bir yükleme sayısı bir elin parmaklarını geçmez heralde. Veya internet bir noktada yavaşlar, kesilir veya bu şekilde klavye problemi yaşarım. Gerçi bu bilgisayarım iki senedir ilk defa problem çıkarıyor. Bende abartıyorum canım.
Sene hızlı ve öfkeli filminin çıktığı sene. Yazıyı yazdığım sırada internetim olmadığı için bakamıyorum ama 2003-2004(diye sallıyorum) gazetede görmüştüm reklamını, işte acaip bir araba yarışı geliyor Need for Speed Underground adıyla, piyasayı salladı falan. Zaten filmden etkilendiğimiz ve dergilerde okuyup takip ettiğimiz 'Modifiye Dünyası'nın oyunu yapılmış. Hemen aradım buldum, aldım geldim, çıktığı gibi. Tabi oyun orjinal olmadığı için aksaklıklar yaşanıyor çünkü bir oyuna yüz lira verecek kadar zengin değilim, ben istemezmiydim oyunlar orjinal olsun mahalle bakkalından 5 kat top alır gibi oyun alalım. O değilde orjinal 5 kat toplar vardı onlar gerçekten kaliteydi sertti ama sonra her topun üstüne 5 kat yazmaya başladılar.. Sahtecilik bizde başlamış olabilir..Neyse işte,
Ben bu oyunu daha iyi oynamak için 128mb ekran kartı satın almıştım o seneler iyi sayılabilecek bir karttı ve tam 115 lira para saymıştım iyi hatırlarım. Peki o kart bana ne kattı biliyormusunuz? Nos'layınca ekran kayıyor+egsozdan ateş çıkıyor+yarışı kızlar başlatıyor. Evet paranın karşılığı bu olsa gerek. Ama ben yinede memnundum abi yine getirseler yine oynarım. Hatta amcamınoğlu oynuyordu geçen sene, bir bölümü geçememişti, geçebilir misin diye sordu 2. deneyişimde geçmiştim. O kadar seneden sonra formumdan hiç bir şey kaybetmemiştim ama hiç unutmadığım diğer bir yanım ilk yarışın son turunda karşıdan gelen beyaz minibüsten hiç kaçmayıp 'bodoslama' dalmıştım. Bazen doğrudan arabalara çarpıyorum, nedenini bende bilmiyorum ama bazen donup kalıyorum.
Herşey çok güzel giderken donup kalabilir ve ben niye bu oyunu oynuyorum diye sorabilirsiniz. Madem hayat için hem bir oyun hemde bir yarış diyorlar al sana yarışlı oyunlu örnek. Zaten bisiklete binmek gibiymiş bu tarz oyunlar asla unutmazmışsın. Tabiki öyle değil en son underground oynamış bir insan shift2 oynasın bakalım.
Neredeyse bir haftadır aylak aylak dolaşıyorum bir yazı yazamadım diye kendime kızdım yazı yazmak istedim dün. Aklıma bir harf bile gelmedi mal gibi boşluğa baktım. Bugünde dayanamadım salonda duran bilgisayarı odama taşıdım. Otopark manzaralı odamdan ancak böyle bir yazı çıktı kusura bakmayınız. Şimdi bilgisayarımı masası ile birlikte eski yerine taşıma zamanı.
Yazımızın altındaki parçayı daha öncede dinliyordum ama son istanbul yolculuğumdan önce mp3'üme atıp yolda defalarca dinlemiştim. Geçtiğimiz günlerde gittiğim bir mekanda bu şarkıyı söyleyince bende üstüne birazcık anlam yükledim. Dolayısıyla yazı şarkımız bu oldu.. Yukarıdaki parçayıda öylesine koyuyorum bilirsiniz Fransızca rap severim..
En son güneşin tadını çıkarmanız dileklerimi sunduğumdan beri havalar kapalı.. Daha fazla bir şey demiyorum yani moruk hele ki kendine iyi bak hiç demiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder