22 Mart 2012 Perşembe

Ortaya Karışık


Merhabalar herkeşlere
Uzunca bir ara verdikten sonra tekrar buradayım.
-Kafam acaip derecede dağınık doğru düzgün düşünemiyorum son zamanlarda bir durgunluk var çözemiyorum.Ey bahar her şeyi senin üstüne yıkıyorum kızma bana..
-Yarın yazarım demekten yoruldum ve oturdum birşeyler karalamak istedim öyle içimden geldiği gibi.Değişik günler geçti gitti aslında hepsi birbirine benziyordu.
-Böyle ayrı ayrı yazınca havalı oluyormuş dediler birazda böyle denemek istedim :)
-Bir insana değer verdiğini ne zaman anlarsın mesela? İllaki başına kötü bir şey mi gelmesi lazım? Bilmiyorum ama çok acımasız olduğumuzu düşünüyorum..Yanlış mı?
-Haberleri izlediğim zaman sinirlerim zıplıyor illaki küfür ediyorum o seansta.Sadece bizim ülkemizdemi garip şeyler oluyor diye düşünmek istemiyorum...Açıyorum timsahlara bakıyorum köpekbalıklarıyla birlikte yüzüyorum..Çitalar hızlı evet..
-'Sesim seni tahrik ediyor mu?' evet bu replik komik, güldüm ama ses ciddi bir etken hayatımızda.Hani karşı cinste bakılan unsurlardan biri değilmidir ses? Ayakkabıya bakar kimisi ellere bakar kimisi gözlere dalıp gider ama ses önemli bence..Kim hayatı boyunca cırtlak bir sesle yaşamak isterki.. Tamam şarkı-türkü söylesin demiyorum ama sesi seni çekebilmeli..Hani derlerya seksi..
-Geçenlerde Nilgün Belgün vardı kral çıplak'ta orada bahsi geçti 'seksi' lafının.Yani bir arabaya çok seksi dediğim zaman insanlar garip bir şekilde bakıyorlar.Bir deneyin isterseniz seksi lafını öyle durduk yere kullanın.Beğendiğiniz bir şeye 'oo seksi' deyin göreceksiniz.
-Futbol çok acaip bir şey değilmi? Kavga ediliyor kan çıkıyor ama futbolcular 'seksi' arabalarına binip gidiyorlar maç sonunda.Sen mal gibi yediğin dayakla kalıyorsun..Keyif almak lazım abartmamak lazım.

-Çok enteresan arkadaşlarımız var.Adını vermek gibi olmasın bir kahve zincirinde kahvemizi içtik efendi gibi, tam çıkarken gözümüz gitti paket kahvelere 'aa biz istanbulda bundan içiyoruz' dedik, arkadaşımız gitti aldı hemen.Tabi bize aldığını bilmiyoruz 'olm bu filtre kahve burada makinemiz yok dedik' sonra rahat durmadı gitti makineyide aldı...Ne diyeyim ben şimdi durduk yere masraf yaptın be arkadaşım.Tamam kahve seviyoruz ama bu tür durumlarda mahçup oluyor insan..

-Çok kızdığım durumlardan bir taneside 'arabesk rep' dediğimiz saçmalık.Yapılan işe saygı duyuyorum bakın beğenin veya beğenmeyin ortada bir emek var.Bende zamanında rep davasında pek çok uğraş vermiş biri olarak anlıyorum yapılanları ve saygım bu yüzden.Ama yaptığınız iş rap değil kusura bakmayın.Olsa olsa Ritimli Arabesk olabilir..R&A diyelim şuna mesela.Zencilere ayıp oluyor.

-Bisikletimi özledim acaip derecede.Havalar bir güzel bir güzel son günlerde ve ben denizden uzak yerlerdeyim olmaz olsun eskişehir..Pis seni, tozlu memleket..Bir denizin bile yok..
-Ne giyeceğimizi bilemediğimiz havalar geldi ve 'bütün kış hasta olmadım şimdi oldum' diyenlerin sayısı arttı haliyle..
-Bazen öyle bir göz teması kuruyorsun, hiç tanımadığın bir insana karşı anlık garip hisler duyabiliyorsun.'Seni tanımak isterdim..Belki beni severdin...'
-Ruhsuz kasiyer kadar sinir bozucu birşey yoktur bu hayatta.Hırsız muamelesi gösteriyor.Kartla ödeyeceğim diyorsun yüzü asılıyor canından can gidiyor.İşini sevmiyorsan bırak ey kasiyer.O söktüğün alarmı taktırma bir tarafına.Bunlardan çok var abi..Vallahi çok var..
-Saçlarım uzamıyor diye korktum bir ara.Dökülüyor galiba.Büsbütün keltoş olsam takmam ama bu bilinmezlik beni gerdi diyebilirim.Her sabah saçlarımı kontrol etmeye başladım.Şaka maka gidiyor saçlar ey ihtiyar..
-Seninle aynı kaderi paylaşmış insan seni anlayabilir.Şimdi senelerdir düzenli ilişkisi olan insana nasıl aşk acısı anlatılır ki?
-Birde durup durup aşık olduğunu sanıyorsun öyle kendini kandırıyorsun...Sevmiş olabilirsin ama tanımamışsınki..
-Küçük detaylar insanı mutlu edebiliyor.Mutlu olmasını bilene leeeeee diye lafı bitirmek isterdim ama bu benim için küçük ama insanlık için hiçte büyük bir söz olurdu.
Şimdilik bu kadar dostlar..
Canınız sıkılırsa gelin bir kahve içelimde 40 yıllık hatırımız olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder