16 Mayıs 2013 Perşembe

16mayıs


Benim bir kızdan aldığım ilk mektup yada yazılı not neydi biliyor musun? Üstünde 'iyrençsin' yazan buruşuk bir kağıt parçası. Ve ben kendimi geliştirip çok büyük playboy oldum falan. Hayır bu önemli bir olaydı benim için o zamanlarda. Alakam olmayan bir kıza birisi gidip benim onu sevdiğimi söylemişte kızda böyle bir cevap vermek istemiş falan. Çocukluk ama insanda etkisi çok oluyor. O amınakodumun aptalı, daha yazı bile yazamayan kız benim aklıma kazıdı beni etkiledi, beni hortumla dövmüş gibi bilinç altıma kazındı bu not.
Gülme sakın duygusal adamım bak insanın hayatını çizer böyle salak şeyler bence. Aklımın hep bir köşesinde kaldı mesela o not. Bir kaybeden olmamı tetikledi her zaman, içimi kemiren bir bit olarak kaldı hep. Yani en azından ben öyle yorumluyorum şu anda. Belki suçu ona atıyorum fakat durum bu sayın seyirciler.
Yıllar sonra oturup bir karar alıyorsun ve insanları siklemiyorum bu saatten sonra 'i dont give a fuck' hayat felsefen oluyor. Ergenlik zamanlarından bahsediyorum. Nefret dolu bir çocuktum, gülerdim ederdim fakat kapalı bir kutu olarak büyüdüm her zaman. Bana dokunanı yaktım, herkesi kaçırdım. Sonra bir gün baktım etrafıma kimse kalmamış. Resmen yaşlanmışım ve kimsem kalmamış bayramda elimi öpecek. Öyle cam kenarından bekliyorum insanları, nah gelirler bu saatten sonra. Gelene fak gidene fakyu diye serseri hayatı sürersen olacağı bu, ya ne olacağıdı lan ihtiyar? Lavuk seni.
Şimdi gelmiş burada eski dostlar mı yoksa eskimeyen dostlar mı diye hesap yapıyorum. Çok trajik ve bir o kadar komik. Hangi dostlar kimler onlar haydi bir göster bana.
Kaybetmekten korktuğum bir kaç kişiyi son anda kurtardım onların değerini bilmeye çalışıyorum fakat bence iş işten geçeli çok oluyor. Tren çoktan kalktı gitti be oğlum. Şimdi düşünüyorum,  insan ne olursa olsun yalnızlığa mahkum kalıyor. Bazıları kalabalık bir hayat sürüyor ama derdini kimse bilmiyor, bazılarının çığlığını duyan bile yok. Modernlik bizi kabuklarımıza kapatıyor işte.
Acaba bana o notu veren kız bir kahin miydi, çünkü ben gerçekten iyrenç bir adamım. Aslında özümde iyiyim ama çevrem kötü. Hangi çevre mınaki.
Hevesimi kırıyorsun bilinç altımdaki not. Sana inat, ne olduğumu kanıtlayacağım.
Haydi selametle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder