3 Nisan 2012 Salı

Uzandım Koltuğa Başladım Anlatmaya


Bir ağlamaklı, bir çok esprili, güleç geçiyor günler.Genelde böyle olur evet.
Ama bugün bahar havası gibi bir gün geçti.Güneş bir açtı, bir bulutlandı hava.Hatta bir ara kar yağdı.
Enteresan..
Yoldayken çok kızmıştım kendime eve gelince geçti hepsi.Anlam veremiyorum ve şu anda konuşmak o kadar zor ki.
Hiç bilmeden, çalışmadan girdiğin sınavda sallamaya çalışmak gibi.Ne yazsam yanlış geliyor sanki.Hep hatalar yapıyormuş gibi.
Olur bazen öyle..Kendinizi anlamadığınız gün oldumu hiç?
Bugün çok garibim ya diye kendi kendinize söylendiğiniz oldumu sizin daktır?.Ama kimseye karşı böyle hissetmedim ben mesela.
Yani, bugün biraz garipsin canım tutarsız davranıyorsun, gibi.Hani kendi kendimizin doktoruyuz ya.O yüzden mi bunlar daktır daktır?
Bilemiyorum yani aslında sabah herşey çok güzeldi.Her zamanki gibi kahvaltıdan sonra kahvemi yudumlayıp güne hazırlanıyordum.
Kendi kendime espriler bile yapıp eğlenmiştim.
Fakat dışarı çıkınca birşeyler oldu.Evden çıkarsınız bazen ve kesin birşeyler unuttum diye bir his olur içinizde.
Ceplerimi kontrol ettim fakat herşeyim tamamdı.Anlayamıyorum.
Evet bazen aklımı evde unuttuğum oluyor fakat o zamanlarda aldırış etmeyip gülmeye çalışıyorum.
Hayır sınav stresi olamaz, onu atlatalı çok oldu.Yanlış kelime zaten stres.İnsanları öldüren o stres.
Yada bizi stres kanyonuna doğru iten hayat.
Köyde yaşamak güzel olmaz mıydı?Belkide olmazdı.O zamanda şehirli çocukları kıskanırdım büyük ihtimalle.Belkide şimdi ben onları kıskanıyorum.
Sizin sınıfta güzel kızlar varmış bizde niye yok.
Komşunun tavuğundan iyi kaz olur ama değil mi daktır?
Aslına bakarsanız bugün için memnuniyetsiz kelimesi en yanlış kelime olur.
Memnun olduğum pek çok şey var.Mesela telefonumun melodisini seviyorum.Tatlı bir heyecan yaratıyor.
Hayır hüsrana uğramıyorum.Bazen umutların tükenmesi bile güzel değil mi?
Yeni bir başlangıç yapabilmek için, toparlanabilmek için bir umut değilmidir umutların tükenmesi?
Evet burada soruları siz soruyorsunuz ama benimde sorularım var.Kendime göre haklıyım herkes gibi.
O zaman son bir soru,
Neden birşeye üzüldüğüm zaman insanlar beni garipsiyorlar?Her zaman neşeli maskemi takıpta dışarı çıkıyor olamazmıyım?
Hayır..Mutluyum ben..Saat 3 gibi mutluydum mesela yada sabah 10 gibi de mutluydum.
Anlıyorum..Peki..
Herşeyi bahara bağlamanız için mi o kadar para verdim ben size..
Koltuğunuzda çok sertmiş canım..

1 yorum:

  1. hım hım, düşünüdöm ama işin içinden çıkamadım :P

    YanıtlaSil