20 Nisan 2012 Cuma

15 Dakikalık Deneme

Ölümden sonra ne oluyor
Yaşayabildin mi doğduktan sonra
Ah ölüm hepimizin içini ölesiye kemiren o korku değil mi.. Ne kadar ironik oldu değil mi.. Ölümden neden bu kadar korkuyoruz ki? İşte bu dizeler anlatıyor aslında pek çok şeyi Ölüm dediğimiz şey doğum kadar hayatın içindeyken biz bir türlü alışamadık ölümlere veya gidişlere..
Ne zaman başladık biz ne zaman güzel bir başlangıç yapabildik biz.. Hep biryerlerde kaybettik. Hayat bir kumar gibiyken neden böyle olduki herşey.. Ölümden sonraki hayatı düşünmekle geçti hayatımız bir yerlerde.. Ve sana baktığım zaman görüyorum korkuyorsun ölümden sevgilim. Neden böyle yapıyorsun ki hiç anlamıyorum seni inan bana. Biz belki hiç yaşayamadık isteklerimizi  belki haberin yok bundan..
Biliyorum bana çok kızdığını ama hep hayatımız böyle geçiyor işte.. Sitemler bitmiyor bir türlü.. Köprüyü geçsek bile yakınacaksın..  Ama biz hiç başlayamadık ki. Sen şimdi yaşadığını düşünüyorsun, yanılıyorsun sevgilim..
Büyük bir oyunda olduğumuzu unutmuştum ve o küçük kalbini kaptırmıştın sadece.. Ölümü görmek ve ölmekten korkuyordun.. Neden? Şimdi mutlumusun ki?
Beden uzakta olabilirsin ama yaşadıklarımızı yaşamış olabilir miyiz?
Ne kadar yaşadık biz seninle.. Ne kadar hayal kurabildik beraber o bankta..
Hiç bir isteğim yok senden.. Sadece beni sevdiğini söylemeni istiyorum.. Belki bana bu iyiliği yapabilirsin.. Belki mutlu olabilirim, belki avunabilirim bu söylediklerinle... Neden olmasın.. Neden?
Belkide yaşadık biz fakat haberimiz yok..
Belkide çok büyüttük yaşamayı çok ciddiye aldık..
Kim bilebilir ki..
Toprağa gidecek herşey senin korktuğun yere..
Sürekli bahsederdin bana inanmıyorsun diye, beni sevmiyorsun diye, sürekli kavga ediyorduk sevgilim. Bunun sebebini biliyorsun beni tanıyorsun.. Aslında biz hiç yoktuk ki.. Sen her ne kadar hayali bir kahraman, aklımda ve kalbimde büyüttüğüm biri olsanda hiç bir şey değişmiyor..
Yok olmaktan korkuyorsun sanki yaşarken bana çok şey katabilmiş gibi.. Bizim aşkımız hiç olmadı ki..
Belkide böyle olmak zorundaydı.. Zaman bizi başka bir yere gönderdi belki..
Hiç ölmeyeceğimiz bir yere..
Ve yeniden doğup başarabileceğimiz bir yere..
Gerçekten yaşayabileceğimiz bir yere..
Kim bilebilir ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder